1Στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης αναπτύσσεται και η θρησκευτική αγωγή. Η έννοια της θρησκείας όπως και οι θρησκευτικές διαφορές είναι αρκετά δύσκολες για να τις κατανοήσουν τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Για το λόγο αυτό η επαφή τους με τη θρησκεία στηρίζεται σε απλά ερεθίσματα, χρησιμοποιούνται στοιχεία από την παράδοση, απλές προσευχές, τραγούδια και κυρίως δραστηριότητες που σχετίζονται με τις μεγάλες γιορτές της ορθοδοξίας.

Με στόχο την εξοικείωση των μαθητριών με δραστηριότητες που η εφαρμογή τους στο χώρο του βρεφονηπιακού σταθμού θα εμπλουτίσει τη θρησκευτική ζωή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας με χριστιανικές αξίες και θα τα φέρει σε επαφή με την λατρευτική παράδοση και τα έθιμα του ελληνικού λαού, οργανώσαμε στο εργαστήριο του 6ου ΣΕΚ ΑΘΗΝΩΝ πασχαλινές κατασκευές.

Οι μαθήτριες αναφέρθηκαν σε έθιμα και παραδόσεις και με τις κατασκευές τους και την ενεργητική συμμετοχή τους σε δραστηριότητες που τα συνθέτουν τα βίωσαν και απέκτησαν βασικές εμπειρίες που θα τις καταστήσουν ικανές ως επαγγελματίες να ενισχύσουν το θρησκευτικό συναίσθημα των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.

Επιπλέον επειδή η Ελλάδα έχει τα χαρακτηριστικά μιας πολυπολιτισμικής χώρας αναφερθήκαμε και σε δραστηριότητες που μέσα από την οργάνωσή τους στο βρεφονηπιακό σταθμό θα παρουσιαστούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των θρησκειών προκειμένου τα παιδιά να αντιληφθούν τις θρησκευτικές διαφορές που υπάρχουν και έτσι να σέβονται τα πιστεύω των αλλόθρησκων παιδιών.?

 

Λαμπάδες διακοσμημένες με: τούλι, αποξηραμένα φύλλα, κομμάτια από κοσμήματα, πηλό, κορδέλες, κορδόνια, χρυσόσκονη, ύφασμα, ξυλάκια, κοχύλια.

 

 

Φαναράκια από άδεια γυάλινα βαζάκια τροφίμων, διακοσμημένα με: υδρόχρωμα, χρυσόσκονη, κορδόνι, κορδέλα.

 

          Οι καθηγήτριες

Ιωαννίδου Αναστασία ΠΕ 18.33

Πολυκανδριώτη Μαγδαληνή ΠΕ 18.33

 

 

Social button for Joomla