Εκτύπωση

Το πρόγραμμα Erasmus +

 brussels denmark1  denmark2  finland

 

 

KA2 Refugees and Migrants: the past, the present and the future

 

Για τα σχολικά έτη 2019 – 2021 το σχολείο μας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ2, με τίτλο:Refugees Migrants Erasmus

«Refugees and Migrants: the past, the present and the future»

 

 

 

Tο τελικό προϊόν αυτού του προγράμματος είναι η δημιουργία του επιτραπέζιου παιχνιδιού με τίτλο Swallows and Nests.
Αποτελείται από 400 ερωτήσεις σχετιζόμενες με τη μετανάστευση καθώς και στοιχεία των συγκεκριμένων χωρών, κατανεμημένες σε 7 κατηγορίες : Ιστορία,
Γεωγραφία, Παράδοση, Τέχνη, Σενάρια, Παντομίμες και Σχεδιάζω και Μαντεύω.
Τα χελιδόνια αντιπροσωπεύουν τους μετανάστες που ψάχνουν να χτίσουν φωλιές όπως αυτά.
Η συμβολή της ομάδας Erasmus του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου στη δημιουργία του επιτραπέζιου είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς πέραν της ιδέας ανέλαβε τα γραφικάτου, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος των ερωτήσεων αναλογικά.
Το επιτραπέζιο παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο για χρήση στο σχολείο με όποιο τρόπο επιλέξουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου τις επόμενες χρονιές (πχ ως άσκηση γνωριμίας, για εξάσκηση στην αγγλική γλώσσα, ως εργαλείο γνώσης) και επιδιώκεται και η διάχυσή του σε άλλα σχολεία.

 

Λίγα λόγια για το βιβλίο μας ΕξωΟπισθτελικο 1 1

  • Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 (2017-2019), το 2ο ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου εκπόνησε ένα εγχειρίδιο με τίτλο «Η Σύνθεση της Διαφορετικότητας: Όλοι μαθητές μας! Όλοι διαφορετικοί! Όλοι μοναδικοί!! Τεχνικές διδασκαλίας και εφαρμογή τους σε τάξεις μικτών ικανοτήτων». Στο Α΄ μέρος αυτού περιγράφονται στρατηγικές διδασκαλίας για τάξεις μικτών ικανοτήτων και σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ενώ στο Β΄ μέρος περιγράφεται η εφαρμογή μέρους αυτών σε ένα  πρόγραμμα με τίτλο «Έρχομαι κοντά σου!!».
  • Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, που εφαρμόστηκε σε όλη την Α΄ τάξη, αφορούσε στη διερεύνηση της αξίας της ζωής σήμερα, των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της παραβίασής τους, καθώς και στους τρόπους διαχείρισης αυτών των παραβιάσεων εφαρμόζοντας προσαρμοσμένα τα εκπαιδευτικά εργαλεία, που περιγράφονται το πρώτο μέρος του εγχειριδίου.
  • Η δημιουργία υποομάδων, η συνεργατική μάθηση, οι βιωματικές ασκήσεις και οι δράσεις των μαθητών/τριών με σκοπό την παραγωγή ενός συνολικού έργου ήταν ο βασικός πυρήνας του προγράμματος. Τα παραγόμενα έργα αφορούσαν στη δημιουργία μίας Βιβλιοθήκης/Χώρου γνώσης και μάθησης και μιας «Ταινιοθήκης» ως συλλογές βιβλίων και ταινιών με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα, του «Κήπου της ζωής», ενός μικρού λαχανόκηπου στο προαύλιο του σχολείου, και τέλος στη σύνταξη ενός συγγράμματος αναφοράς στις διατροφικές συνήθειες πολιτισμών και λαών με τίτλο «Οι συνταγές του κόσμου». Δράσεις, δηλαδή, που είχαν στόχο να ενσωματώσουν όλους τους/τις μαθητές/τριες στη δημιουργική και μαθησιακή διαδικασία, γνωρίζοντας ότι αυτοί προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, καταρρίπτοντας με αυτό τον τρόπο στερεότυπα και προκαταλήψεις.
  • Διαβάστε εδώ ενδεικτικά και τυχαία κάποιες σελίδες του βιβλίου, το οποίο ελπίζουμε να είναι χρήσιμο για κάθε εκπαιδευτικό, στην καθημερινή του προσπάθεια να μοιραστεί τη γνώση με τους μαθητές του και να τους αγκαλιάσει όλους με αγάπη
    https://www.flipbookpdf.net/web/site/04dad0ca756ee9cd898bbd55a5078991758c9586202206.pdf.html
Για περισσότερες πληροφορίες:
Στραβορίζου Ακριβή, Λυκοστράτη Αικατερίνη, Παντελάκη Παρασκευή 

 

 

Η ομάδα μας αποτελείται από:Finland poster final

α) μια ομάδα 30 μαθητών

β) τους εκπαιδευτικούς:

  • Κορρέ Αγγελική, Αγγλικής ΠΕ06
  • Καλατζή Ζέττα, Αγγλικής ΠΕ06
  • Λυκοστράτη Κατερίνα, Νοσηλευτικής ΠΕ 87.02
  • Παντελάκη Βιβή, Ραδ. Ακτινολογίας ΠΕ87.07
  • Στραβορίζου Βίβιαν, Νοσηλευτικής ΠΕ87.02
  • Αθανασίου Άλκηστη, Πληροφορικής ΠΕ86

και γ) το Διευθυντή: Σαβελώνα Κων/νο, Ιατρικ. Εργαστηρίων, ΠΕ87.04.

Συντονίστρια προγράμματος: Βίβιαν Στραβορίζου

Βρείτε μας στο facebook και στο instagram.  

Blog  https://www.refugeesmigrants.net/

 

Πού οφείλεται η επιτυχία του Φιλανδικού συστήματος;

Πώς γίνεται η εκπαιδευτικήδιαδικασία στη Varia, το τεχνικό λύκειο που επισκεφθήκαμε;

Δείτε εδώ: Educational System in Finland

 

Εκπαιδευτικά Ψηφιακά Εργαλεία  Digital Tools

https://drive.google.com/open?id=0B6yC-UaBwxdmeHJHSy1YVkVkSDBFdU1LZjVJT0tPRm9PVGc0

 

Teaching about the European Union  Νο1   Νο2  Νο3

 https://youtu.be/MFbb8Rn3cAg

 

 

KA1 Όλοι μαθητές μας: όλοι διαφορετικοί, όλοι μοναδικοί!

  

logotypo

Για τα σχολικά έτη 2017 – 2019 το σχολείο μας συμμετείχε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ΚΑ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης, με τίτλο:

«Όλοι μαθητές μας: όλοι διαφορετικοί, όλοι μοναδικοί!!!»

Η ομάδα μας αποτελείται από:

α) τους εκπαιδευτικούς:

  • Αβραμάντη Ελένη, Νομικών  ΠΕ13
  • Κορρέ Αγγελική, Αγγλικής ΠΕ06
  • Λυκοστράτη Κατερίνα, Νοσηλευτικής ΠΕ 14.06
  • Παντελάκη Βιβή, Ραδ. Ακτινολογίας ΠΕ18.21
  • Στραβορίζου Βίβιαν, Νοσηλευτικής ΠΕ14.0

και β) το Διευθυντή: Σαβελώνα Κων/νο, Ιατρικ. Εργαστηρίων, ΠΕ18.07.

Συντονίστρια προγράμματος: Βίβιαν Στραβορίζου

 

AfisaErasmus4

 

 

Δημιουργία & Επιμέλεια Αφίσας & Φυλλαδίων: Λυκοστράτη Κατερίνα (ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής)

Σχετικά με το Πρόγραμμα

 

Σεμινάριο Μάλτας

 

Σεμινάριο Φινλανδίας

 

26-11-18, Σεμινάριο στο Πολιτιστικό Κέντρο Γκράβας, 

 

4-3-19, Σεμινάριο στο σχολείο μας

 

 

 

Σεμινάριο Μάλτας

 

 

 

 

Σεμινάριο Φινλανδίας

 

 

 

Σεμινάριο Πράγας

  

 

 

Ανακοινώσεις ERASMUS+ 2018-19

 

Δευτέρα 13-5-2019, 12-3μμ:  Ημερίδα «ΟΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ! ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!» στο Ινστιτούτο ΠΑΣΤΕΡ. 

Το πρώτο διετές πρόγραμμα Erasmus Ka1+ 2017-2019 του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου με τίτλο " Όλοι μαθητές μας! Όλοι διαφορετικοί και όλοι μοναδικοί!", ολοκλήρωσε επιτυχώς και τις τρεις κινητικότητές του με την επιμόρφωση 6 εκπαιδευτικών στη Μάλτα, Φινλανδία και Τσεχία.
Τα εκπαιδευτικά εργαλεία διαχείρισης διαπολιτισμικών τάξεων και τάξεων μικτών ικανοτήτων τα οποία απέκτησαν οι εκπαιδευτικοί, βρήκαν ήδη ένα μέρος εφαρμογής τη φετινή σχολική χρονιά στο πλαίσιο του μαθήματος "Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων" της Α΄τάξης εμπλέκοντας ενεργά και εκπαιδευτικούς εκτός της ομάδας Erasmus.
 
Η διάχυση του προγράμματος έγινε πολλαπλώς, απευθυνόμενη μετά από κάθε ροή στους εκπαιδευτικούς του σχολείου, με τη συμμετοχή σε δύο ημερίδες του γυμνασίου Περιστερίου και έκλεισε με τη συμμετοχή στην Επιστημονική  Ημερίδα με τον τίτλο του προγράμματός μας στο Ινστιτούτο Παστέρ στις 13 Μαϊου 2019.
 
Οι εκπαιδευτικοί της ομάδας Erasmus  παρουσίασαν το σύνολο του προγράμματος με τίτλο : «Εκπαιδευτικές τεχνικές και στρατηγικές διαχείρισης τάξεων μικτών ικανοτήτων σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα» και εισηγήτριες τις εκπαιδευτικούς Βίβιαν Στραβορίζου και Κατερίνα Λυκοστράτη, καθώς και ένα μέρος της παρουσίασης της "Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων" από τους μαθητές με τίτλο " Όψεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τους μαθητές του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου - Έρχομαι κοντά σου".
 
Στο παρακάτω link του διαδικτυακού καναλιού Διαύγεια μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παρουσιάσεις ζωντανά:
(50' και  2:01:00 αντίστοιχα):
Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ | Αμφιθέατρο | ΟΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ! ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!
 

 

  • 4-3-19: Σεμινάριο στο σχολείο μας

 

  • 26-11-18: Σεμινάριο στο Πολιτιστικό Κέντρο Γκράβας

Η ροή της Φινλανδίας (23-30/9/2018) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus KA1 που πραγματοποιεί το 2ο ΕΠΑΛ Γαλατσίου απεικονίζεται στην παρακάτω αφίσα που έγινε με πολλή χαρά και μεράκι!!! Τα βίντεο που ακολουθούν στη συνέχεια είναι τα pptx (παρουσιάσεις) που ανέδειξαν το εκπαιδευτικό σεμινάριο στο οποίο συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Ελένη Αβραμάντη, Κατερίνα Λυκοστράτη-Παναγοπούλου, Αγγελική Μαμουνή-Κορρέ και στο πλαίσιο της διάχυσης προβλήθηκαν στην επιμορφωτική συνάντηση του 2ου ΕΠΑΛ Γαλατσίου, στις 26-11-2018. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη ροή της Φινλανδίας είχαν την ευκαιρία να γίνουν οι ίδιοι μαθητές ενός Φινλανδικού Επαγγελματικού Σχολείου, να έχουν την εμπειρία του Φινλανδικού Εκπαιδευτικού Συστήματος και να διδαχτούν ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία και παρουσιάστηκαν στην επιμορφωτική συνάντηση του 2ου ΕΠΑΛ Γαλατσίου.

Η επιμορφωτική συνάντηση χαιρετίστηκε από την κα Δ. Μακρή, Σ.Ε.Ε. Επιστημονικής καθοδήγησης από το 2ο ΠΕΚΕΣ, ακούραστη συνοδοιπόρο της Ομάδας Erasmus και των δράσεών της στο σχολείο μας  και την κα Μ. Χατζηπέτρου, Σ.Ε.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου μας από το 1ο ΠΕΚΕΣ και ολοκληρώθηκε με επιτυχία!

Η Ομάδα Erasmus

Ελένη Αβραμάντη 

Αγγελική Μαμουνή – Κορρέ

Κατερίνα Λυκοστράτη

Βιβή Παντελάκη

Βίβιαν Στραβορίζου (Συντονίστρια-Υπεύθυνη επικοινωνίας)

Κων/νος Σαβελώνας (Διευθυντής)

Collage 26 11 2018

 

 

 {tab Διαπίστευση από το ΙΚΥ}  

Διαπίστευση από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

Η αίτηση που κατέθεσε η ομάδα εκπαιδευτικών Erasmus του σχολείου μας (Βίβιαν Στραβορίζου, Κατερίνα Λυκοστράτη, Βιβή Παντελάκη, Ελένη Αβραμάντη, Αγγελική Κορρέ) στις 29/10/2020 για ένταξη μας στα διαπιστευμένα σχολεία για τα έτη 2021-2027, έγινε αποδεκτή από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών!
 
Η ομάδα εργάστηκε κατά τη διάρκεια των καταλήψεων (!) και κατέθεσε 50 σελίδες σχεδίου δράσης για την ανάπτυξη του οργανισμού κατά την 
επταετία αυτή, με πλήρη περιγραφή της λειτουργίας του και των αναγκών του με επικέντρωση και ανάλυση των εξής στόχων:
 
1. Γνωριμία με συστήματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες, μέσω σεμιναρίων και job shadowing σε επαγγελματικά σχολεία με ίδιες ειδικότητες και επαφή με τα αντίστοιχα εργαστήρια.
 
2. Αποτελεσματική διαχείριση των τάξεων μικτών ικανοτήτων του σχολείου και εστίαση στη συμπεριληπτική εκπαίδευση με αύξηση της συμμετοχής των προσφύγων και μεταναστών μαθητών στη σχολική δραστηριότητα.
 
3. Εκπαίδευση και πρόσβαση στη νέα τεχνολογία πληροφορίας - επικοινωνίας, ενσωμάτωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με ωρίμανση και αποδοχή της ως εργαλείο σε ακραίες συνθήκες όπως στην πανδημία Covid-19.
 
4. Εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας τόσο για εκπαιδευτικούς, όσο και για μαθητές ως εργαλείο διδασκαλίας και κατανόησης ορολογίας στον τομέα υγείας και οικονομίας – τουρισμού.
 
5. Η δημιουργία ενός πλαισίου δράσεων που επικεντρώνονται στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος μετά από εκπαίδευση σε καλές πρακτικές και δίκτυα χωρών που νοιάζονται για το περιβάλλον.
 
Η απόκτηση της Διαπίστευσης εξασφαλίζει την είσοδο του σχολείου στη λίστα των ποιοτικών σχολείων και μας παρέχει τη δυνατότητα να καταθέτουμε απλοποιημένες αιτήσεις για κινητικότητες ΚΑ1 για την εκπλήρωση των παραπάνω στόχων την επταετία 2021-2027.
 
Ευχαριστούμε τους υπευθύνους εργαστηρίων για τη συμβολή τους στην καταγραφή των αναγκών των εργαστηρίων ειδικοτήτων. Θα είμαστε σε επαφή με το Σύλλογο Διδασκόντων για την ιεράρχηση των αναγκών και το σχεδιασμό του προγράμματος κάθε έτος.
 
 
  Βίβιαν Στραβορίζου
Συντονίστρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

 

 

 

 

 

ηγγηγη

 

Εμφανίσεις: 2889