Μαθήματα

Β? τάξης

Α/Α Μαθήματα Ώρες
1  Εισαγωγή στην Marketing 4Θ + 2Ε
2  Διαφήμιση Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις 2Θ + 2Ε
3  Αρχές Λογιστικής 2Θ + 2E
4  Στοιχεία Δικαίου (Αστικού ? Εμπορικού ? Εργατικού)
5  Οικονομικά Μαθηματικά και Στατιστική
6  Αγγλικά Ειδικότητας Ι
Σύνολο   23

Γ? τάξης

Α/Α Μαθήματα Ώρες
1  Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
2  Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης
3  Εφαρμογές Marketing 2Θ + 2Ε
4  Δημιουργία και Προβολή της Διαφήμισης 2Θ + 3Ε
5  Λογιστικές Εφαρμογές
6  Αγγλικά Ειδικότητας ΙΙ  2Θ
Σύνολο   23

                               Πηγή: ΦΕΚ 1053/05-06-2015 τεύχος Β?


Προοπτικές απασχόλησης

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά:

  • Ασχολείται με τη διαδικασία που ακολουθεί τις έρευνες marketing για να συγκεντρώσει τα δεδομένα εκείνα που θα βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων σχετικά με το προϊόν.
  • Ειδικότερα ασχολείται με τις αποφάσεις αυτές που αφορούν τον καθορισμό της τιμής πώλησης, την προώθηση του προϊόντος στην αγορά καθώς και την επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων.
  • Φροντίζει για την υλοποίηση των σχεδίων και προγραμμάτων που έχουν καταρτιστεί από την υπεύθυνη ομάδα και αφορούν στη λειτουργία του marketing.

Ο Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης μπορεί να απασχοληθεί:
Σε εμπορικές επιχειρήσεις, σε μεγάλους ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς και σε διαφημιστικές εταιρείες.

Δυνατότητα εισαγωγής στα Τ.Ε.Ι., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπ/σης (Α.Σ.Τ.Ε.), Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, Σχολές Αστυφυλάκων και Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού με ειδικές εισαγωγικές εξετάσεις. 



Πηγή: Πληροφοριακός οδηγός ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ / Αθήνα 2009 / ΥΠΕΠΘ